Watervallen, glowworms en kiwi's

17 oktober 2017

Sinds we onze auto hebben, zijn we flink wezen rijden. We hebben sinds onze vorige overnachting op drie plekken gestaan:
De eerste plek was een doodsaaie parkeerplaats bij een sportveld. Er waren hier alleen wc's beschikbaar. Gelukkig hadden we onderweg bij een andere camping, die gesloten was omdat het 'winter' is, toch maar even gedouchet. (De douches waren open en warm jeeej)
Daarna zijn we naar een super mooie camping in een soort groot natuurpark gereden. Er was een plek met super vette watervallen vlakbij de camping waar mensen in zwommen (wat nou 'winter'). Verder hebben we nog een wandeling gemaakt door een super dichtbegroeide jungle, inclusief waterval. 's Avonds, in het donker (sorry papa en mama) hebben we deze route nog een keer gelopen. We kwamen namelijk twee Nederlanders tegen (jeeeeej) die glowworms wilden gaan spotten. Dit zijn een soort wormen die aan rotsen hangen en 's nachts blauw oplichten. Super mooi. We liepen met z'n viertjes in het pikdonker door de jungle en links en rechts van ons schenen allemaal blauwe lichtjes. Toen we het bos weer uitliepen, kwamen we op een open veld terecht waar we de melkweg konden zien: van de glowworms naar de sterren, erg mooi!
Op dit moment staan we op een veldje bij een hostel waar eigenlijk alles is wat we nodig hebben: keuken, was, douche, schone wc's en, jawel hoor, we hebben ons eerste baantje😀. We mogen de ganze dag kiwi's checken in de kiwihoofdstad van de wereld: te Puke. We hebben nu twee dagen gewerkt en duizenden kiwi's in handen gehad haha.

Dat was het wel weer zo'n beetje, we hebben niet heel vaak wifi dus ik kan helaas niet zo vaak wat schrijven. Maar ik ga m'n best blijven doen.
Ik vind het heel leuk dat jullie mijn blog allemaal lezen, bedankt daarvoor! En bedankt voor de leuke reacties. 😀

1. Sarena:
    17 oktober 2017
    Super gaaf! En mooie foto's! Geniet ervan :)
  2. Hanneke:
    Gaaf hoor. Mooie foto's.
  3. Henny:
    17 oktober 2017
    Het ziet er daar heel mooi uit,ach en 1x in de nacht erop uit mag best😝geniet maar😘
  4. Annemarie:
    17 oktober 2017
    supermooie foto's! ik knijp wel een oogje dicht, hoor! ik zie nog niet alles, m'n ogen zijn gelaserd, whaha! Liefs, mama
  5. Roel Veurink:
    17 oktober 2017
    Leuk om je verhalen te lezen Marleen.
    Blijven we mooi op de hoogte.
    Werk ze, maar vooral GENIET!!
  6. Marina Veurink:
    18 oktober 2017
    Mooie foto's! Wat een gave ervaring, Marleen!
  7. Edo:
    21 oktober 2017
    Leuk om te lezen! Veel plezier!
  8. Marten groen:
    22 oktober 2017
    He lieve nicht.super om je zo te volgen,en wat is het daar prachtig.van deze kant van harte gefeliciteerd met je 19 jaren,maak er daar maar een mooi feestje van .groetjes van marten en dineke.
  9. Hanneke:
    22 oktober 2017
    Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
  10. Edo:
    22 oktober 2017
    En nog van harte gefeliciteerd!