Week 3 in Nieuw-Zeeland

22 oktober 2017

Alle kiwi's zijn gesorteerd dus na drie dagen werken waren we alweer klaar met ons eerste baantje.
Afgelopen vrijdag zijn we met twee nederlanders die op dezelfde camping stonden als wij wezen mini golfen in Tauranga. Daarna hebben we heerlijk geluncht in de stad. 'S avonds hebben we gebarbecued. We hadden kolen gekocht bij de supermarkt maar we denken dat het treinkolen ofzo waren want ze gingen niet 'aan'. Na een uur proberen is het toch een soort van gelukt en hebben we heerlijk gegeten. :)
Gisteren zijn we vertrokken van de camping en na wat gezoek zijn we op een andere camping aangekomen. Gister was mijn trouwens mijn verjaardag: voor het eerst in mijn leven was ik jarig in de lente en alsnog regende en waaide het. #herfstweer :'(
Morgen gaan we naar een boerderij om voor een paar dagen tegen kost en inwoning te werken, we zijn erg benieuwd!

Oja, de foto's die ik een paar dagen geleden heb toegevoegd zijn genomen op en rond Mt Maunganui. Dit is een berg en buurt in Tauranga. We hebben de berg beklommen en we werden beloond met een prachtig uitzicht over Tauranga, het aanliggende strand en de oceaan.

1. Esther ❤❤❤ je zusje❤:
    22 oktober 2017
    Echt prachtige foto's lieverd. Suc6 met je nieuwe Job de komende dagen.
  2. Annemarie:
    Machtig mooi! liefs!!!!
  3. Linde:
    23 oktober 2017
    Super gaaf Marleen! Succes met alles!
  4. Marina Veurink:
    23 oktober 2017
    Gave foto's! Succes met je tijdelijke job!
  5. Roel Veurink:
    Mooi Marleen en nog van harte gefeliciteerd met je 19e verjaardag💐💐