Eden

12 oktober 2017

(Nee ik vergelijk Nieuw Zeeland niet met het paradijs, de naam Eden komt hier gewoon vaak voor 😜)

Op het moment dat ik dit schrijf zit ik op de bank in het huis van de auto dealer waar we onze auto (lees: super gave dikke machtig mooie bak) hebben gekocht. Er moest nog het een en ander gedaan worden aan de auto dus we moesten een paar dagen wachten totdat deze klaar is. Als we geen plek om te slapen hadden mochten we zolang wel bij de auto dealer (friendly kiwi 😊) slapen, en dat hebben we vannacht, na een week lang hostels, gedaan. Als het goed is, kunnen we vandaag de auto meenemen en eindelijk de stad uit en het land bekijken. We zitten in een soort wijk van Auckland, Glen Eden, waar vrij weinig te doen is. We kunnen dus niet wachten om weg te rijden met onze auto en de mooie natuur van dit land te bewonderen.

Gisteren zijn we met drie Duitsers (het is echt ongelooflijk hoeveel Duitsers hier zijn) naar Mt. Eden geweest. Dit is een krater midden in Auckland. Vanaf Mt. Eden hadden we een prachtig uitzicht over de stad. We konden het CBD zien met de Sky Tower, we zagen de haven, andere groene heuvels midden in de stad en enorm veel huizen. Het viel ons weer op hoe groot, maar ook hoe groen, Auckland is.

Verder is Eden een geweldig nummer dat op het nieuwe album Freedom Child van The Script staat, snel luisteren en downloaden dus 😀