Onewhero

30 oktober 2017 - Onewhero, Nieuw-Zeeland

Afgelopen zaterdag zijn we naar het strand gereden. Het weer was niet super, het heeft echt heel veel geregend de afgelopen dagen, maar dat maakte niet uit. We konden namelijk op het strand rijden 😏. Een beetje heen en weer rijden over het zand en door het water, super leuk haha. We hebben ook nog wat lekkers gegeten en warme chocomel gedronken in het strandcafe😋.
Verder hebben we de afgelopen dagen wat kleine klusjes gedaan op de boerderij: dieren voeren, onkruid wieden, grasmaaien, opruimen, schoonmaken en vers geplukte grapefruits persen 😊.
Gisterochtend heb ik een Baptist church in Pukekohe bezocht en vorige week ben ik naar een Methodist church (niet dat ik ook maar enig idee had wat dat precies is) in te Puke geweest. Erg interessant om kerkdiensten van verschillende soorten kerken te bezoeken!
Vandaag zijn we, nadat we klaar waren met onze 'taken', naar een waterval in de buurt geweest. Verder hebben we genoten van het lekkere weer. Na een paar dagen flinke regen schijnt de zon eindelijk weer☀😀.
Morgen gaan we ons andere reisgenootje ophalen van het vliegveld in Auckland. En dan gaan we richting het noorden van het Noordereiland...😏

1. Esther ❤❤❤ je zusje❤:
    30 oktober 2017
    Leuke foto's hoor. Wat een schattige varkentjes.
  2. Danila:
    30 oktober 2017
    Wauw wat gaaf en leuk allemaal!! Tof dat je dit doet zeg!! Geniet ervan!
  3. Annemarie:
    prachtige foto's !!!
  4. Jan & Fiona:
    30 oktober 2017
    Leuk om met je mee te lezen! Veel plezier!
  5. Marina Veurink:
    Gave foto's!
  6. Herman:
    Wauw. Wat gaaf!!
  7. Roel Veurink:
    30 oktober 2017
    Heb je geen kort verslag van de preek??😉😉 je schrijft leuk