Here we go again

11 oktober 2021 - Calgary, Canada

Na 1469 dagen,  89 afleveringen Chateau Meiland, ontelbaar veel coronamaatregelen, en een bachelor diploma is het weer zo ver: tijd om te reizen!

Toen ik drie jaar geleden aan mijn bachelor Internationale Ontwikkelingsstudies in Wageningen begon wist ik al dat ik na mijn bachelor weer een tussenjaar wilde gaan doen, aangezien mijn tussenjaar in Nieuw Zeeland heeeeel erg goed bevallen was. Tot mijn grote vreugde gold dat niet alleen voor mij, maar ook voor Iris, mijn toenmalige reismaatje en inmiddels hele goede vriendin. Halverwege dit jaar besloten we daarom om weer samen te gaan reizen. En hoewel het tot op het eind spannend en onzeker was of dat zou lukken, en zo ja waarheen, is het gelukt!

Vier weken geleden boekten we een vliegticket en na de nodige (corona)voorbereidingen en visumgerelateerde stress (ahum Iris), zijn we op moment van schrijven al zo'n acht uur onderweg naar Canada! We hebben vanuit het vliegtuig al kunnen genieten van IJsland en de met sneeuw bedekte bergen van Groenland🤩. Als het goed is landen we over een uur in Calgary waar we een huurauto voor de komende drie weken op gaan halen om te roadtrippen door het westen van Canada. Daarna gaan we tegen kost en inwoning voor een aantal weken werken op een hobby boerderij. Wat we daarna gaan doen weten we nog niet🙃.

We hebben in ieder geval heel erg veel zin in een nieuw avontuur en ik ben van plan om dit avontuur weer vast te leggen middels deze blog! Mocht je onze reis willen volgen, kun je je aanmelden door je e-mail adres in te vullen zodat je steeds een mail krijgt als ik een nieuw verhaal post.

Groetjesss

1. Esther:
    11 oktober 2021
    Heel veel plezier, Iris en Marleen!
  2. Annemarie:
    Leuk, leuk! 😘
  3. Paps:
    11 oktober 2021
    Of je niet weg geweest bent....?
  4. Hanneke:
    11 oktober 2021
    Heel veel plezier! Leuk om je reisverslagen weer te lezen!
  5. Annie otten:
    12 oktober 2021
    Wauw wat gaaf veel plezier buurmeisje Canada is een prachtig land , heb eral eens 6 weken vakantie doorgebrachtt , geniet er van samen met Iris .
    Groetjes annie
  6. Marina:
    13 oktober 2021
    Geniet ervan samen met Iris, Marleen! Wij genieten lekker mee. Eerste foto's waren in elk geval fan-tas-tisch!😍
  7. Marleen:
    14 oktober 2021
    Heel erg bedankt allemaal!
  8. Edo Meerholz:
    16 oktober 2021
    Goede reis, Marleen! Geniet ervan!