Herfst!?

11 maart 2018 - Twizel, Nieuw-Zeeland

We hebben alweer twee of drie weken gewerkt sinds mijn vorige verhaal. Tijd vliegt als je het leuk hebt😄. We hebben twee weken geleden bij onze baas thuisgegeten, super gezellig. En afgelopen week zijn we weer langsgeweest❤. Onze baas, Amy, heeft een puppy die te jong is om alleen thuis te blijven. Daarom neemt ze haar altijd mee naar werk en ze is zo lieeeeef. Elke ochtend met een puppy knuffelen is heeel goed voor je humeur💕.
Een tijdje geleden geleden zaten we in een huisje in het bos. Drie keer raden wat we hebben gedaan toen we vrij waren😏. Verstoppertje, yaaaay. En we spelen best veel sims als we vrij zijn🙊. Verder zijn we heel volwassen en verantwoordelijk heur. Ik heb afgelopen week onze auto namelijk helemaal schoon gemaakt. Bah die was goor.
Als we vrij zijn kijken we een film of serie, gaan we wandelen in de oh zo mooie omgeving of we gaan fruit plukken. We hebben het nog steeds naar onze zin in Twizel en we gaan het echt missen als we over een paar weken weer verder gaan reizen💔. Aan de andere kant hebben we wel weer zin om de rest van het Zuidereiland te bekijken💪.
Het is hier nu trouwens al herfst, het was wel even een schok toen we daar achterkwamen🙊. Behalve dat we een paar paddenstoelen zijn tegengekomen tijdens het wandelen, is het hier gelukkig nog heerlijk warm☀☀.

1. Hanneke:
    11 maart 2018
    Leuk verhaal weer, geniet er nog maar van.
  2. Marten groen:
    11 maart 2018
    Wat fijn ,dat je er nog steeds zo van geniet.echt hollands,de auto schoonmaken😉.leuke foto's. We kijken uit naar het volgende reisverhaal
  3. Danila:
    11 maart 2018
    Wat leuk!! Mmm herfst.. hopen dat het weer nog een poosje zonnig blijft voor jullie!
    Enjoy🙋🏼‍♀️
  4. Henny:
    Hoi hoi
    Wat leuk weer een verhaal van je en nog steeds veel lol verstoppertje spelen wie heeft er gewonnen😁geniet daar nog maar lekker tot je volgende verhaal❤️❤️